Reacties

Naam Reactie Datum
N P M B Broersen van den Berg geweldig om te lezen. 24 sep. '15
Vera en Thomas hé buurtjes, Het ziet er idd prachtig uit. Leuk dat… 23 sep. '15
N P M B Broersen van den Berg een super beleving is dit. heerlijk, geniet er nog… 23 sep. '15
Nelly Goh wat een avonturen ,en thuis kan je alles nog even… 22 sep. '15
Claudia Hee hallo, Het ziet er allemaal prachtig uit! Geniet… 21 sep. '15
N P M B Broersen van den Berg ben blij dat de verhalen over jullie heerlijk verlopen.… 19 sep. '15
Joke en Evert hallo Jan en Diana, Wat genieten we van jullie prachtige… 19 sep. '15
Henry en Monique Once upon a time in the West, Jan and Diana went to… 17 sep. '15
Ger Ik vind het iedere keer weer leuk om te lezen wat… 16 sep. '15
N P M B Broersen van den Berg leuk om jullie op deze manier te volgen. veel plezier… 16 sep. '15
Theo en Corina Hoi Diana en Jan, wat een mooie reis met veel uiterste.… 15 sep. '15
Claudia Hallo Jan en Diana ik hoop dat jullie het zand en… 14 sep. '15
N P M B Broersen van den Berg mooi verslag met heerlijke ijsjes als verkoeling.… 14 sep. '15
Ger Van het voetbalfront nieuws dan....Volendam blijft… 13 sep. '15
Nelly wat een prachtig land,en wat een verhalen ....[het… 12 sep. '15
N P M B Broersen van den Berg wat vreselijk over die beer. dat je nog leef mens. 12 sep. '15
N P M B Broersen van den Berg wat een geweldige foto's. zullen jullie niet… 12 sep. '15
Ger Tjonge jonge...... Wat een verhaal over die beer.… 10 sep. '15
Henry en Monique We genoten van jullie verslag. Jullie beleven heel… 10 sep. '15
Nelly Wat is het allemaal groot.prachtig dit kan je toch… 8 sep. '15
Theo en Corina Hoi Jan en Diana, Wat een mooie foto's en leuk… 8 sep. '15
Marja Erg leuk dat we zo mee mogen genieten van jullie reis!!!… 7 sep. '15
Claudia Hoi Hoi, Leuk te lezen over jullie eerste dagen!Zo… 7 sep. '15
Ger Eerste belevenissen zijn mooi beschreven, leuk om… 7 sep. '15
Nelly Heel veel plezier en zorg dat het de reis van je leven… 4 sep. '15
Joke en Evert Lijkt ons geweldig om dat mee te maken. Geniet er… 3 sep. '15
Henry en Monique Nu is het zo ver! We wensen jullie een prachtige reis… 3 sep. '15
Walter goeie reis, en heel veel plezier! 3 sep. '15
Monica Beste Jan en Diana, Een hele mooie reis samen gewenst!… 3 sep. '15
Vera en Thomas Time flies, het is nu dus alweer zo ver. Geniet ervan!! 3 sep. '15